Просування сайту

Слід відмітити, що на сьогоднішній день послуга з просування сайту порівнюється з танцем шамана. Не дивлячись на те, що в просуванні сайту загалом немає нічого важкого і загадково, все одно, бубон шамана є найбільш значущим інструментом у цій справі. Привабливість просування сайту полягає в тому, що в підсумку проведеного комплексу заходів, на ваш сайт прийдуть відвідувачі, які будуть зацікавлені саме у вашому товарі або у вашій послузі.

Benefits

На сьогоднішній день, пошуковими машинами аналізується величезна кількість різновидів інформації, будується і аналізується інформація, яка вимірюється терабайтами. Пошукові машини навчилися відшукувати «захований» текст, а також знаходити пошуковий спам, навчилися читати флеш файли. І все це робиться тільки на благо користувачів Інтернету. Адже у пошукової машини є одна мета - вірніше і швидше видати результат за запитом користувача. У процесі вирішення цього завдання, машини вводять додаткові механізми і сервіси, розвивають різноманітні алгоритми даних. На сьогоднішній день дуже значущим критерієм якості ( а значить і популярності) для пошукача є релевантність видачі запиту користувача.

Справа в тому, що не кожен запит є комерційним, тому, пошуковик, отримавши запит «створення сайту», не знає, що саме мав на увазі користувач. Адже він міг шукати як фірму, яка створює сайти (комерційний запит), так і міг шукати інструкцію по створенню інтернет джерел (некомерційний запит). У підсумку, пошукова машина має якесь припущення, піддаючи його обробці особливим алгоритмом, і на основі нього відбувається видача інформації, яка показується користувачеві. На сьогоднішній день можна відмітити тренд розбавлення видачі пошуковиками різною інформацією. Скажімо, в списку запиту є комерційна інформація та інформація, яка до комерційної не відноситься (сайт Вікіпедії ).

Завдання оптимізатора полягає в тому, щоб допомогти пошуковику вірно ранжувати отриманий результат. Тобто, застосовуючи вміння та навички, оптимізатор виводить сайт якомога вище в результати пошукової видачі. Слід зазначити, що пошукова машина при побудові своїх результатів видачі бере до уваги два типи факторів. Їх умовно можна поділити на « зовнішні» і «внутрішні». «Внутрішній » фактор - це фактор, на який має вплив власник джерела, це неповторний і якісний текст, інформативні заголовки, зручна навігація, вірне меню і т.д. А ось до «зовнішніх » відносяться ті фактори, на які не завжди може впливати власник джерела. До таких факторів відносять частоту згадки джерела на інших сайтах, тобто, скільки інших сайтів посилається на ваш ресурс.

Оптимізація сайту полягає в тому, щоб провести роботу по огляду, а також коригування меню сайту, перевірці та налаштуванню технічної роботи джерела і роботи з текстами.

Після цього можна починати роботу з підвищення показників цитування вашого ресурсу на інших сайтах. Для цього аналізуються сайти конкурентів, здійснюється пошук майданчиків, які можу розмістити посилання на ваш ресурс. Підшуковуються компанії, з суміжним видом діяльності, наприклад, якщо ви продаєте мотори, то необхідно шукати сайти компаній, які ці мотори будуть лагодити.

Безумовно, на сьогоднішній день існують майданчики, які за певну плату можуть розмістити рекламну інформацію про ваш сайт. Правда, в цьому випадку є відмінність, у подібних рекламних агентств є величезна кількість білбордів. А от якщо ви знайдете певну компанію, тоді ця реклама буде більш вузькоспеціалізованою, розрахованою на певного відвідувача. Ще однією перевагою є те, що подібну рекламу побачить не тільки цільова аудиторія, але ще і пошукові роботи, а це буде враховуватися при ранжуванні вашого ресурсу. Безумовно, пошукові машини дуже скептично ставляться до купівлі посилань, стараючись значно знизити їх вагу в ранжуванні.

Як підсумок, подібна боротьба призводить до безперервних змін і правкам в алгоритмах пошукових роботів, це в свою чергу впливає на підсумки пошукової видачі. Тобто, через певний час можна спостерігати зміни в позиції сайту під час видачі пошукового ресурсу.

Що ми пропонуємо своїм клієнтам для просування сайту:

  • Ми визначаємо найбільш релевантні ключові слова ресурсу (немає ніякого сенсу розкручувати сайт по тих запитах, відповіді на які немає на сайті).
  • Проводимо огляд вашого сайту, тим самим перевіряємо внутрішню оптимізацію сторінок. Тобто, ми перевіряємо, чи зрозуміла навігація користувачеві, наскільки зручне меню, чи якісний текст, наскільки вірні заголовки.
  • Якщо є необхідність, ми проводимо комплекс робіт, які спрямовані на значне вдосконалення конструкції ресурсу, також ми змінюємо тексти і оптимізуємо сторінки, щоб повністю відповідали пошуковим запитам.
  • Для своїх клієнтів ми проводимо пошук рекламних майданчиків і проводимо розміщення реклами.
  • Ми аналізуємо результати, вносимо правки і зміни.
  • Надаємо клієнтам звіти про те, наскільки сайт видно для пошукових машин.

Хочемо звернути увагу! Ми ніколи і нікому нічого не « гарантуємо », той, хто на 100 % обіцяє своїм замовникам потрапляння в десятку видачі розвідувачів, той обманює клієнтів. Але ми беремо на себе зобов'язання вдосконалити положення, ми гарантуємо збільшення відвідувачів на сайті. У свою чергу, ми просто не можемо давати гарантії на те, що кількість замовлень з сайту теж збільшитися. Так як причин, чому люди не замовляють на сайті товари або послуги, може бути величезна кількість. Починаючи від незручності замовлення і закінчуючи високою вартістю товару або послуги.

Що не потрібно робити під час просування сайту:

Не варто використовувати для просування пошуковий спам. Скажімо, розміщувати на сайті текст, який захований від очей користувача, найчастіше в такий текст набивають величезне число ключових слів. Не варто підміняти сторінки, тобто, пропонувати пошуковику один варіант сторінки, а для клієнта зовсім інший. Не потрібно без згоди користувача перенаправляти його на інші сторінки. Всі ці способи можуть побачити пошукові роботи, як підсумок, ресурс можуть видалити зі списку пошукової видачі.

Також не варто вдаватися до послуг «посилального спаму», тобто, купуючи різні рекламні майданчики, все без розбору. Безумовно, результат від цього може бути, але він буде короткочасний, більше того, на сайт може бути накладено спеціальний фільтр, зняти який буде дуже важко.

Ну і звичайно, не варто на свій ресурс копіювати чужі матеріали. Скоріше за все, це не зовсім законно, також пошукова машина може позначити ваш ресурс як дубль другого сайту, як підсумок, він не буде відображатися в результатах видачі.

Також не варто просувати свій сайт по тих запитах, які не відповідають тематиці вашого ресурсу.

Зробити замовлення
 
Ми відповімо на Ваш запит протягом 24 годин! Гарантовано!

Support

Сміливо звертайтеся до нас зі своїми питаннями.

Нагороди & Сертифікати

  • Нагорода і сертифікат - Microsoft gold certified partner
  • Нагорода і сертифікат - Drupal Association Organization member
  • Нагорода і сертифікат - Global Outcoursing 100
  • Нагорода і сертифікат - Global services 100
  • Нагорода і сертифікат - 500
  • Нагорода і сертифікат - Service SAP Partner