Створення корпоративного сайту

Корпоративний сайт по своїй суті є важливим джерелом інформації для кожного можливого замовника. Як результат, створення корпоративного сайту переслідує ще одну мету - створення рекламного майданчика, який буде представляти бізнес замовника в глобальній мережі Інтернет.

Основні завдання, які стоять перед корпоративним сайтом

  • надавати докладну інформацію про компанію;
  • демонструвати вибір служб та продукції компанії;
  • детально описувати кожну послугу або продукт;
  • допомагати активно вести діалог із замовниками, все це робиться завдяки формі зворотного зв'язку, також це допомагає давати відповіді на ці питання;
  • надавати потенційним клієнтам детальну карту проїзду;
  • за допомогою новин, блога, інформувати клієнтів про нові надходження;
  • корпоративний сайт повинен бути дуже гнучким, а також комфортними в управлінні та користуванні;
  • сайт повинен надавати можливість редагувати, а також додавати інформацію, крім цього, сайт не повинен мати обмежень по кількості розміщених сторінок;
  • залучати з пошукових систем цільову аудиторію;

Технологія створення корпоративного сайту

Насправді, створення корпоративного сайту є досить складним процесом, який вимагає постійної взаємодії між розробником і замовником. Але завдяки вірному підходу до справи, можна отримати багаторівневу систему, яка дозволяє створювати величезну кількість сторінок, які не тільки доповнюють одна одну, але ще й злагоджено між собою перетинаються. Якщо професійно застосовувати корпоративний ресурс, то можна в обов'язковому порядку залучити нових партнерів, спонсорів, замовників. Також, за допомогою корпоративного сайту можна активно розвивати свій бізнес.

Які особливості корпоративного сайту

Ми можемо зробити корпоративний сайт, який буде не тільки надавати корисну інформацію про компанію. Сайти, зроблені нами, будуть повною мірою виділятися із загального числа інтернет ресурсів. Також, наші роботи будуть повністю передавати всі характеристики компанії, її харизму. Адже насправді, вміло подана інформації про досягнення, цілі компанії, здатна зробити більше, ніж навіть відверта, дуже якісно зроблена реклама. Отже, якщо фірма вирішила зробити собі корпоративний сайт, то вона може цілком вважати, що придбає не тільки інтернет-ресурс, але ще й рекламний майданчик в Інтернеті. Адже саме за допомогою власного сайту можна зробити справжню рекламу для своєї компанії або фірми.

Можливості корпоративного сайту

Ми на всі 100% знаємо, як зробити корпоративний сайт, який буде не тільки приносити користь, але і задовольняти ЗМІ, інвесторів, партнерів і замовників. Також сайт повинен повною мірою задовольняти ще й цільову аудиторію, і розкривати відповіді на всі ключові питання, які можуть з'явитися у потенційного замовника.

Наша команда, перш ніж починати роботу над створенням корпоративного сайту, ретельно вивчає весь бізнес замовника. Ми проводимо деталізований брифінг, на якому прагнемо отримати результат на величезну кількість питань. І все це робиться для того, щоб вірно визначитися з маркетинговою стратегією, яка, в свою чергу, впливає на те, що звичайні відвідувачі сайту можуть перетвориться на ваших реальних замовників. У нас є золоте правило, що протягом усього процесу роботи над сайтом, необхідно спілкуватися з клієнтом, щоб він був у курсі всього, що відбувається, щоб він міг бачити і контролювати ключові моменти розробки корпоративного сайту.

Корпоративний сайт і пошукова оптимізація

На сьогоднішній день в інтернеті відбувається досить висока конкурентна боротьба. На кожен запит пошукові системи видають тисячі і тисячі різноманітних результатів. Щоб потрапити в топ видачі, недостатньо мати відмінний дизайн, а також розміщувати на сайті оригінальний текст. Насправді, сьогодні лідируючі позиції займають ті корпоративні джерела, до яких доклали руку фахівці своєї справи. Хочемо зазначити, що кожен виконаний нами корпоративний сайт, проходить весь комплекс заходів з первинної пошукової оптимізації.

Навіть якщо ми не будемо займатися після розробки сайту його просуванням, ми все одно детально консультуємо наших клієнтів про те, що потрібно робити, щоб просування ресурсу було вдалим.

Система управління на сайті

У нас є навички і ресурси, для створення корпоративного сайту за 30 днів, тобто, через місяць після початку роботи над ресурсом, клієнт отримає своє власне представництво в Інтернеті. Завдяки сайту фірма зуміє отримати очевидну перевагу перед своїми конкурентами. Прайс-листи, зведені таблиці, каталоги, новини, відео, фотографії, - все це і багато іншого може бути присутнім на сторінках вашого корпоративного сайту.

Ну а завдяки комфортній системі управління, ми створимо різні варіанти прав доступу до адміністрування корпоративного сайту. А це означає, що кожен працівник, який матиме доступ до ресурсу, буде працювати тільки над своїм напрямком, і саме до свого напрямку у нього буде доступ.

Наші клієнти

Хочемо зазначити, що не всі клієнти стають нашими замовниками - ми розпочинаємо роботу тільки з тими замовниками, які будуть прислухатися до наших порад. А право надавати ці поради і рекомендації дають нам наші професійні навики і досвід.

Адже для того, щоб корпоративний сайт був успішним, необхідно бути не тільки експертом в програмуванні і дизайні. У сучасному світі створення сайтів потрібно відмінно розбиратися в маркетингу, бізнесі, просуванні, а також необхідно бути певною мірою психологом. Щоб зробити такий сайт, який був би дійсно обличчям компанії.

Етапи створення корпоративного сайту:

  • Робота над розробкою архітектури сайту
  • Робота над розробкою концепції дизайну сайту
  • Робота над версткою графічних макетів корпоративного сайту
  • Робота з наповнення сайту контентом (інформацією)
  • Реєстрація доменної адреси, адаптація хостингу
  • Робота з розміщення корпоративного сайту в мережі Інтернет
  • Робота з установки статистики відвідувань
  • Тестові роботи над сайтом
  • Здача готової роботи сайту

Зворотній зв'язок на корпоративному сайті

Дуже важливо усвідомити, що критерієм успішного корпоративного сайту є те, чи він подобається клієнтам і наскільки зрозумілим він є для них. Саме для цього необхідно постійно підтримувати зв'язок з відвідувачами вашого джерела. Необхідно дізнаватись їх думку з приводу того, що їм подобається, що не подобається, а також запитувати які у них є пропозиції і т.д.

Все це забезпечує такий важливий момент сайту як зворотній зв'язок. Тому потрібно ретельно стежити за тим, що пишуть відвідувачі, і вчасно реагувати на ці листи.

Розміри корпоративного сайту

Інформація, яка може бути викладена на корпоративному сайті, не має чітко визначених меж. Можна кожен раз додавати все нову і нову інформацію, головне, необхідно чітко знати, яку інформацію повинна донести користувачам ресурсу та, чи інша сторінка, які у неї цілі.

Зробити замовлення
 
Ми відповімо на Ваш запит протягом 24 годин! Гарантовано!

Support

Сміливо звертайтеся до нас зі своїми питаннями.

Нагороди & Сертифікати

  • Нагорода і сертифікат - Microsoft gold certified partner
  • Нагорода і сертифікат - Drupal Association Organization member
  • Нагорода і сертифікат - Global Outcoursing 100
  • Нагорода і сертифікат - Global services 100
  • Нагорода і сертифікат - 500
  • Нагорода і сертифікат - Service SAP Partner