Підтримка сайту

На сьогоднішній день майже всі сайти створюються на базі певної системи управління веб-сайтом, так званого «движка». Кожен наш замовник запитує, чи може він сам керувати своїм ресурсом? На дане питання є одна тільки відповідь - ні, не зуміє. Безумовно, сучасні системи управління сайтами створювалися не просто так, з їх допомогою можна вносити певні зміни на сайт, а саме управляти меню сайту, працювати з каталогами, змінювати зображення, вносити правки в текст, видаляти текстову інформацію і т.д. Але, завжди існує певна межа, перейти яку може тільки та людина, яка має певну кваліфікацію і вміння. І чим серйозніші є правки, тим більше необхідно знати, тим вище повинна бути кваліфікація у людини.

Benefits

Однією з наших послуг є забезпечення технічної підтримки сайтів. Якщо ми говоримо про підтримку сайтів, то ми маємо на увазі підтримку технічної працездатності інтернет ресурсу. Це включає в себе: вирішення поточних проблем і питань, доробка різних програмних модулів, внесення на сайт змін, яких вимагає клієнт і т.д. Ось ці роботи вимагають спеціалізованих умінь і навичок.

У рамках договору з підтримки сайту, ми надаємо замовникам консультаційну допомогу, змінюємо, доповнюємо або видаляємо інформацію в каталогах продукції, вносимо зміни в зразки і т.д.

Ми займаємося підтримкою сайтів наших клієнтів на підставі двох різновидів договорів.

Перший тип договору - має на увазі підтримку сайту, оплата за яким вноситься щомісяця, це так звана абонентська плата. Якщо ми укладаємо такий договір, тоді з замовником обговорюється попередній обсяг щомісячних робіт. На підставі цього обсягу робіт схвалюється вартість абонентської плати. Тобто, спираючись на даний договір, замовник має повне право на певну кількість звернень до наших працівників за підтримкою. Безумовно, якщо відбувається перевищення ліміту місячної роботи, це не означає, що ми відправляємо замовника геть. Якщо рамки обсягів зростають не суттєво, це не є причиною для перерахунку абонентської плати. Але, якщо кількість роботи проявляється у великій витраті сил і часу наших працівників, тоді це вимагає додаткової оплати з боку клієнта. Взагалі оплата за таким договором невелика, і такий варіант є набагато вигіднішим для клієнта, ніж тримати у своєму штаті ще одного працівника, який буде займатися сайтом.

Другим варіантом угоди є договір підтримки, оплата за яким проводиться за фактично надані послуги. Відповідно до цього договору, немає ніяких щомісячних оплат, платежі здійснюються виключно за виконані роботи на сайті. В даному випадку, кожна нова послуга оцінюється і оплачується окремо. Такий варіант співпраці вибирають компанії, сайти яких не вимагають частого втручання. Мінусом такого варіанту роботи є те, що нам доводиться витрачати час на проведення оцінки вартості послуги, а також на оформлення різних документів.

Якщо замовник отримує підтримку сайту у компанії-розробника, значить, він отримує гарантію на чітку і грамотну реалізацію всіх потрібних завдань, гарантію на повну відсутність збоїв в роботі сайту і виникнення помилок. Крім цього клієнт може бути впевнений у тому, що всі проблеми, які можуть з'явитися, будуть своєчасно і швидко усунені.

Пам'ятайте, що створення і підтримка сайту є непростим завданням, тому краще довірити цю роботу професіоналам своєї справи.

Зробити замовлення
 
Ми відповімо на Ваш запит протягом 24 годин! Гарантовано!

Support

Сміливо звертайтеся до нас зі своїми питаннями.

Нагороди & Сертифікати

  • Нагорода і сертифікат - Microsoft gold certified partner
  • Нагорода і сертифікат - Drupal Association Organization member
  • Нагорода і сертифікат - Global Outcoursing 100
  • Нагорода і сертифікат - Global services 100
  • Нагорода і сертифікат - 500
  • Нагорода і сертифікат - Service SAP Partner